Roza och Olivers damnfood

16.33

Publicerad 2012-09-02 16:33:46 i Allmänt,

Heeeej.
Jag har precis börjar en utbilding på ett år där jag blir bagare/konditor så det är jätte spännande just nu. Egentligen är jag helt slut och är mest upptagen utav skola, mat & sömn. Men nu är jag vaken, även när jag börjar 06.15 imorgon. Men ja,
 
Här ska ni får se att jag har gjort bröd, det är riktigt kul. Nu har ju det blitt lite skevt pga av buss & spårnvagnstur. 
 
OBS. Jag vet inte varför blogginlägget inte hade kommit upp när jag hade skrivit detta för typ 2 veckor sedan.
/ Roza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oliver och Roza

En blogg om god mat, gött liv och goda vänner med Oliver och Roza. Vi älskar mat, god dryck och gott sällskap, så varför inte blogga om det! Oliver lagar mest vegetariskt, och ska visa att vegetarisk mat kan vara både lätt och gott, och tar gärna ett glas god öl eller gott vin till maten. Men då och då, inte minst till grillning, blir det en härligt god bit kött också. Roza, kräsen men glad, lagar mestadels kött och helst blir det kyckling eller köttfärs om hon får bestämma. Även Roza har inget emot lite öl eller vin till maten! Vi kommer även lägga upp lite härliga musiktips.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela